...Hei, olen Alma. Nuori kasvava nainen täältä ihanasta Etelä-Savosta. Olen haaveillut jo pitkään siitä, että olisi oikeasti aikaa kirjoittaa blogia säännöllisesti. Mutta siihen ei ole vielä mun aika ja energia riittänyt. Päätän ala-asteen nyt tässä keväällä, joka on ollut mulle henkisesti tosi raskas asia, ja mua todella jännittää yläkouluun lähtö. Niinpä kaikki energia on mennyt ajatellessa niitä iloisia asioita ja läksyjä tehden. Mutta nyt, viimeinkin sain oman blogin perustettua, ja viimeinkin pääsen kirjoittelemaan kunnolla, ja nyt kesän alkaessa on todellakin aikaa tehdä postauksia ja ottaa kuvia niitä varten. 

 

IMG_0770.jpg

Rakastan käsitöitä!<3 niitä tehdessä tulee niin hyvälle tuulelle. Pidän myös valokuvaamisesta ja ennen kaikkea RAKASTAN äidinkieltä. Minulla on myös pienimuotoinen kakkuyritys ystäväni kanssa. Ei me mitään huippuluokan leipureita olla, mut leivotaan silloin kun tilauksia tulee ja aikaa on. Se on sellaista hyvän mielen tekemistä. :) 

IMG_1131.jpg

Meillä on myös kaksi marsua, Ramos (vasemmalla) ja Muru (oikealla). Tai minähän niitä pääsääntöisesti hoidan, mutta kyllä ne ovat yhtälailla muidenkin perheenjäsenten. Marsut vievät enemmän aikaa, mitä olin kuvitellut, mutta kyllä niillekin tilaa mun arjessa on. :D 

No, huomenna on ruotsin koe, joten siihen pitää nyt vielä viimeiset kertaukset tehdä, onneksi on kuitenkin aika helppoja juttuja!